متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

پسران من

کلاس ششمی ما

1392/7/10 9:06
نویسنده : مامان
2,217 بازدید
اشتراک گذاری

امسال سال آخر دبستان پسركم هست و اگه خدا بخواد فارغ التحصيل ميشه  . مثل هر سال باهاش همراهي كرديم روز اول مدرسه و خانم معلم جديدش را ملاقات كردم خانم قره خاني عزيز بسيار مهربان و خوش رو بود برايش آرزوي موفقيت كردم در كنار پسرم و ديگر بچه ها .

        

روز اول مدرسه بسيار بسيار شلوغ بود سطح شهر و پرترافيك و مسير نيم ساعته رو ما دوساعته رسيديم و شور و شوق وصف ناشدني بچه ها داشتند و البته والدين و بچه هايي كه سال اول دبستان بودند كاملا متفاوت بودند و متأسفانه تصادفهاي زيادي هم در سطح شهر رخ داده بودناراحت و برنامه ي امسالشون نيز مثل سالهاي قبل چرخشي هست يك هفته صبح و يك هفته بعد ازظهر و تمام برنامه هاي خودم و كلاسهاي متين بايد طبق برنامه ي مدرسه ش هماهنگ بشه .

                                

 سه چهار ماه ديگه هم كلاسهاي موسيقي و ورزش كسرا شروع ميشه و اين منم كه بايد انرژيم رو چند برابر كنم و دارم آموزشگاه های مختلف رو می بینم تا بهترینش رو بتونم ثبت نامش کنم

و این هم دو تا عکس از روز اول مدرسه که اینقدر شلوغ بود نتونستم تکی ازش عکس بگیرم

موفق باشی پسرملبخند

پ ن : در پست های بعدی در مورد روش تدریس و کتابهای امسالشان خواهم نوشت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی درسا
16 مهر 92 7:49
مبارکه پسرم حسابی آقا شدی گلم ....... دیگه کم کم فک کنم میری اول متوسه خوش به حال مامانی که شما از آب و گل دراومدی ...... عزیز دل کسرای خاله شما رو هم میبوسم انشاالله مامانی بهترین آموزشگاه برای شما انتخاب میکنه


ممنونم مامان درساي مهربون
عمه ی آتنا
16 مهر 92 11:08
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند !

روز کودک مبارک . . . کسری کوچولو روزت مبارک


متشكرم عمه آتناي نازنين
آزاده
28 مهر 92 20:53
به سلامتی ی ی ی
موفق باشند هر دو انشاا...


🌹🌹
یاسمین مامان سورنا
29 مهر 92 18:09
سلام دوست گلم

خوبین؟

پسرای گلت خوبن؟

امیدوارم سال تحصیلیه خوبی داشته باشه پسرمون

راستی هنوز شیرازید دیگه؟

ما هم بالاخره از لامرد اومدیم شیراز

راستی واسه آموزشگاه موسیقی هم اگه خواستی بگو من یه جای خوب سراغ دارم

موفق باشین











مامانی درسا
2 آبان 92 1:22
عزیزم عیدتون مبارک مامانی پسرای گل عید شما هم مبارک خوش باشید[گل)


متشکرم عزیزم عید شما هم مبارک باشه
یاسمین مامان سورنا
4 آبان 92 10:23
سلام عزیزم خوبین؟
ببخش که دیر اومدم واسه آموزشگاه موسیقی دلشدگان خیلی عالیه بین ایستگاه 13 و14 فرهنگ شهره بعد از دادگستری
تو سومین جشنواره ی آموزشگاه های کل کشور اول شده بود
خوبیش به اینه که غیر از کلاسای اصلیت یه جلسه هم رایگان به اسم رفع اشکال دارید و کلاسا هم بر خلاف همه جا که نیم ساعته است از 45 دقیقه شروع میشه مثلا من خودم شخصا همیشه بالای یک ساعت سر کلاسم و حتی تو رفع اشکالامم درس جدید می گیرم
هزینه هم ماهی 68000 تومنه که اگر واسه ماهه بعد رو تو جلسه ی چهارم بدی 65 باهات حساب می کنن
مسئولش هم آقای صندوق ساز هستند که از بزرگان تار و سه تار ایران هستند


متشكرم ياسمين جان

یاسمین مامان سورنا
18 آبان 92 9:51
سلام دوستم خوبید؟

کلاسا چی شد بردی پسرا رو واسه موسیقی؟


سلام عزیزم احتمال زیاد کسرا رو ببرمش آموزشگاه هدی پروانه تو اطلسی هر چند مسیرش خیلی ازمون دوره و متین هم که دو سال هست آموزشگاه ترنم تو معالی آباد میره و از استادش راضی هستم

ممنونم از توجهت دوستم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد