متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

پسران من

کسرای شیرین من

1392/8/19 10:45
نویسنده : مامان
2,012 بازدید
اشتراک گذاری

اینا رو چند ماه پیش آماده کرده بودم

 

تو ماشين داريم ميريم خونه عمو حسين و خاله نازي به داداشش ميگه : دادااااش صبح بيرون كي ميريم شب ؟ !!نیشخند

--------------------------------------------------------------------

داره با داداشش فوتبال بازي ميكنن بعد متين پاش ميخوره به ميز و آخ و اوخ ميكنه بهش ميگه : ببشيد معذيت ميگام !!لبخند

---------------------------------------------------------------------

اين روزا كسرا سر هرچيزي جيغ و داد راه ميندازه و صحبت هاي ماهم فايده نداره بهش ميگم بروتواتاق هروقت گريه ت تموم شد بيا بيرون بعد دهنش و گرفته محكم مياد بيرون يواش تو گوش من ميگه مامان من صدا نميدمماچ

---------------------------------------------------------------------

ميگم چرا اينقدرگريه ميكني ميگه ذوست دالم گريه كنمماچ

--------------------------------------------------------------------

درازكشيده بودم پام در ميكرد و كسرا هم داشت ناهارش و ميخورد اومد پيشم خودش و لوس ميكرد حالا دهنش هم سسي بود گفت بوست بتونم (بوست کنم) گفتم دهنت و تميز كن بعد باشه ؟؟گفت نه دوستت دارم بوست كنم بعد هم باهمون دهنش ...بغل

-------------------------------------------------------------------

رفته دستشويي و ميدونه من پام درد ميكنه . كارش كه تموم شد صدا ميزنه داداااش مياي من و بشوري؟ داداشش تعجب

-------------------------------------------------------------------

بهش ميگم بيا بريم بيرون هوا سرده  فوت كنيم و ها كنيم بخار بياد از دهنمون بيرون . ميگه مثل آقا ديوه كه بخار از دهنش مياد بيرون!!چشمک

-------------------------------------------------------------------

نون و تيكه تيكه كرده رو پاش ميگه من آقاي نونوام . نون پزيدم !!قلب

-------------------------------------------------------------------

كمي ناهار دير شد تا بخوريم ميگه : مامان دلم قوري قوري ميكنه گشنمه! لبخند

-------------------------------------------------------------------

 كنترل هاي تلوزيون و رسيور و كنارهم ميزاره و ميگه اين باباششه (كنترل بلندتره) اينم مانانشه ( كنترل كوچيكتره)بغل

------------------------------------------------------------------

برنامه تلي تابيز و هرموقع ميبينه كلي قربون صدقه اون آبيه ميره و ميگه اين باباي بقيه ست و ميگه : باباي معربونم دوستت دارم ماچ

-----------------------------------------------------------------

يكي از اسباب بازيهاش و تو كشمكش بين خودشو داداشش پرت ميكنه ميخوره به متين و متين هم آخ و اوخ زياد كه كمرم دردميكنه بعد ميرم تي وي روخاموش ميكنم و بهش ميگم چون پرت كردي اسباب بازيتو امروز تي وي نميبيني . بعد براي اينكه من بزارم تي وي ببينه ميره پيش داداشش دست ميكشه رو موهاش با عشوه ميگه داااااداااااشي معذيت ميگام ( معذرت ميخوام)قلب

------------------------------------------------------------------

رفته زیر پتو قایم شده میگه مامان من گم شدملبخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس
6 آذر 92 11:03
سلام.الهی قربون این شیرین زبونیهاش بشم.چقدر شیرین سخن هست این شاهزاده های شما.انشاله همیشه سلامت باشن.آمین قربونت برم نرگس جان لطف داری عزیزم
مامانی درسا
29 آذر 92 15:01
الهی چه قند عسلی بودی مانمیدونسیم گلم هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4 ممنونم عزیزم
آزاده
4 دی 92 17:03
ای جان چه شیرینه این پسر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد