متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

پسران من

قصه خواني

1394/7/25 21:38
نویسنده : مامان
995 بازدید
اشتراک گذاری

پسرك  پنج سال و هشت ماه  و هفده روزه من عاشق كتاب  اونم قصه هاي قبل از خوابش هست طوري كه اگر نتونم يه شب براش بخونم كتاب به دست دنبالم اينور اونور مياد و التناس كنان ميگه براش بخونم چون خوب نميخوابه اگه قصه ش و نخونم واسش و ميگه خواب بد مي بينم ☺️

و يكسالي ميشود كه مجموعه زيباي فرانكلين و داره و شبي نيست كه يكي دوتا از اونو نخونه اين نخونه يعني واقعا بسياري از اون و حفظه و گاهي براي من كتاب ميخونه بخصوص شروع كتابش كه معمولا با توانايي هاي فرانكلين اين لاكپشت سبز زيبا و باهوش آغاز ميشه مثل فرانكلين ميتونه بند كفش و زيپ لباسش و ببنده يا فرانكلين ميتونه با انگشتاش بشماره و....

       

گاهي هم اونقدر بهش مزه ميده كه براش ميخونم كه يه سطري رو دوست داره و كر كر ميخنده ميگه دوباره براش بخونم تا اونم با خنده هاش دل منو ببره ..يا گاهي درخواست خوندن كتاب از آخر به اوله  يا گاهي با خيال پردازيهاش خودش و جاي فرانكلين  ميبينه و ميگه چرا من لاك ندارم كه برم تو لاكم بخوابم و درخواست درست كردن لاك مدتيه بهش دادم اميدوارم از پسش بر بيام😄

حتي يادگيري دوچرخه سواري تابستان امسال هم مديون كتاب ( فرانكلين دوچرخه سواري ميكند) هستم  و زماني كه تلاش ميكرد  ياد بگيره و بارها و بارها زمين خورد و نا اميدانه به خونه ميومد يه روز كه موفق شده بود با عجله و شوق زياد گفت :مامااااان من بالاخره ياد گرفتم دوچرخه سواري كنم اونقدر تلاش كردم كه ياد گرفتم😍

و منظم و مرتب بودن اتاقش هم ( فرانكلين نامرتب است) تاثير بسيار خوبي روش گذاشته موقعي كه تميز كاري اتاقشو حتي جارو كشيدن هم من مدتهاست انجام نميدم تموم كه شد من بايد با چشم بسته برم اتاقش و ببينم و من و ميخواد سورپرايز كنه و منم كه كلي ذوق ميكنم و بدو بدو دنبالش ميكنم كه ببوسمش و اونم خنده كنان از دستم در ميره و دور خونه ميچرخيم تا من بالاخره چند بوس ازش بگيرم😄

خلاصه از تمام كتابهاش اين مجموعه دلنشين و بسيااار دوست داره و با دقت ورق ميزنه كه يه موقع صفحه اي از دستش در نره☺️

پسندها (1)

نظرات (1)

همراه رایانه
25 مهر 94 23:11
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد