متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

پسران من

جاي خالي پسرانم

1394/8/1 23:01
نویسنده : مامان
758 بازدید
اشتراک گذاری

هفته آخر مهر با محرم شروع شد و با باران زيباي پاييزي كه بي وقفه ميباريد .متين جانمان با عمه ها راهي سفر ولايت شد براي چند روز تعطيلي و دهه محرم و شوق بي نهايتش براي رفتن و كسرا جانمان هم چهارشنبه بعد از كلاس موسيقي به منزل مادر جانمان راهي شد كه آنجا بماند براي چند روزي كه او نيز شوقي داشت براي ماندن و اصرار بر اينكه من به خونه برنميگردم و ما مانديم و خانه اي كه دچار سكوت زده گي شده بود پس تصميم گرفتيم با همسر جانمان خيابان گردي كنيم آنهم در آن روز باراني كه بسيييار هم چسبيد.ناهارمان را تذري اي كه آورده بودند خورديم

پاييز

با کرشمه از راه رسید
من و این باد سرد پاییزی
در لا به لای این برگها
دیده می شویم
باد به آشوبش می نازد
برگها را رُل می کند”
من هم از نقطه چین چشم هایت
تا دهخدای پیر واژه هایم
 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد