متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

پسران من

بدون عنوان

1391/9/14 7:53
نویسنده : مامان
347 بازدید
اشتراک گذاری

 

چه عيبي دارد بگذار من حوا باشم

با سيبي كه نمي دانم در دستهاي من است

با چشم هاي تو از سرسره زمان بالا برويم و

از قله بهشت روي زمين سر بخوريم

 من زن بشوم تو مرد من ناز بانو تو نياز

دست هايمان پر باشد از سوغات

لب هايمان پر از سكوت

بيا اينبار تنها عشق بياوريم از بهشت

نه من از سيب گاز خورده چيزي بگويم نه تو از چشمك يك فرشته

بيا رازداري كنيم اينبار

چه عيبي دارد بگذار من حوا باشم...تو آدم

من لالايي هاي عاشقانه بخوانم تو گهواره دنيا را ارام  تكان دهي.......    

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صفورا
6 دی 91 14:56
شعره زیبایی بود عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد