متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

پسران من

ما

1391/3/22 9:17
نویسنده : مامان
463 بازدید
اشتراک گذاری

ما

سالهاست
که بر زلف برکه و پای صنوبر
 و شانه ی باران
نوشتم خیالت به معجزه می ماند
وقتی می آید
به همه جای اینجا وسواس دارم
به هر جا که تو را داشت و دلم نداشت
این روزها
خیلی زود دارد دیر می شود
هر روزی که می گذرد
حرفها و گمانها توی دلم درد می شوند
هر بار که حالم را می پرسند
می گویم خوبم
تنها تکه ایی تنهایی
در چشمم فرو رفته است
هر عصر برایت چایی انتظار دم می کنم
با طعم دلت
وقتی می آیی
 حتی نبض انگشتانم
در لمس قلبت می زند

حال این روزهایم
اصلا در واژه نمی گنجد
عشق هر از گاهی
پایانش را از من جویا می شود
اما قلبم را میبیند
که هر بار
در تلاقی تمشک لب هایت
در جغرافیای پوستت
پر از سادگی ست و چون تکه ایی یخ
روبروی تابستان چشمانت جان می دهد
عشق دیگر با من و تو کاری ندارد
منتظر “ما” است
هر بار باغ دلم به وجد می آید
که تو با دامنی بلند می آیی
و عطر چایی همه جا می پیچد
تو می آیی
و دیگر ساعت تلخ تنهایی
به افق قلب من کوک نمی شود
آخر میدانی
زیبایی تو
بهانه محکمی
برای دوست داشتن این دنیا است

سالهاست در نبودنت
کبوتری بی قرار
خودش را به پنجره قلبم می کوبد
بیا که می خواهم
از تمام بودنهایت عکس یادگاری بگیرم
با تمام نگاهت بیا
بیا که باغهای انارو بوسه نزدیکند
بیا که لبهایم
به طعم سرخ دانه های نگاهت عادت دارد
من زندگی به قاب نشسته
در خوابهایت را خوب می شناسم
اینجا در دوقدمی پنجره اتاق من
نیلوفرها بیدار مانده اند
و من هم در امتداد همان کوچه یاس
که این بار سر از آنسوی دریاها درآورده است
به راه آمدنت بیدار مانده ام

 

منبع : میزار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
22 خرداد 91 9:39
مامانی خیلی زیبا بود ..... بسی خوشمان آمد ...... ببین منم شاعر شدم .....پسرای گلمو ببوس





خوشحالم خوشت اومده عزیزم...بوس
مامان آریا
22 خرداد 91 9:44
سلام عزیزم
از وبلاگ این دو تا پسر ناز و همچنین مطالب بازی بچه ها و شعر لذت بردم...
اگه اجازه بدی شما رو لینک میکنم تا بعدا بازم سر بزنم...
بوس


حتما عزیزم شما جز دوستان ماشدید
مامانی درسا
26 خرداد 91 19:33
مامانی من اومدم گل روی پسرامو دیدم و رفتم


مرسي مامان درساي مهربوووووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد