متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسران من

عکسهای گمشده ی تابستون

1391/10/20 8:46
نویسنده : مامان
535 بازدید
اشتراک گذاری

                                            نمایشگاه اسباب باری

                        

                                      

                                             و مورچه هاااااااااااا

                     

                      

                    

        متن این تصاویر را همان موقع یعنی تابستان نوشته بودم و در وبلاگ گذاشته بودم اما هرچه زیرو رو کردم نیافتمش ... این هم از سرویس دهی نی نی وبلاگه دیگه ناراحت

 

                 

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ارغوان
20 دی 91 11:03
مسیحا
20 دی 91 20:12
خدا حفظشون کنه


ممنونم دوستم
مامانی درسا
25 دی 91 13:08
خوب که داشتی هنوز خیلی خوشگلن کاش بزرگتر آپلود میکردی .......


همينا رو هم از ني ني وبلاگ كه قبلا آپلود كردم گرفتم . هرچي گشتم نبود متاسفانه..
مامان ماهان
27 دی 91 14:34
سلام مامانی.خوبین؟شاهزاده ها چطورن؟خصوصی لطفا.
زهره
17 بهمن 91 17:34
سلام وبلاگ زیبایی دارید میشه به وبلاگ من هم بیایید منتظر حضورتان هستم http://zohrehamour.blogfa.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد