متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

پسران من

انیمیشن محبوب TELETUBBIES

1391/10/19 18:00
نویسنده : مامان
1,924 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی است ک کسرا کوچولوی من برنامه ی تلی تابیز و از MBC3 مبینه صبح ها حدود ساعت 8:30 نیم ساعت هم بیشترنیست . بیشتر قسمتهاش و سیو کردم رو فلش . بعد از اون هم کارتون دورا پخش میشه اما چون به زبان شیرین عربی هست شاهزاده زیاد دوست نمی دارد کمی نگاه میکند و میرود پی کارخودش .

متین حدودای دوسالش بود همین برنامه رو می دید از کانال BABY TV الان دیگه اون کاناله بسته شده نمیدونم بهرحال بعد از نه سال جذابیتش و داره شدیییید . مضمونهایش عشق به یکدیگر . کمک به یکدیگر. رنگ های فوق العاده جذاب . شادی ..شور..هیجان . مهارت های زندگی و کلیپ هایی از زندگی روزمره ی کودکان نشون میده و فعالیتهایشان . ساده و آموزش دهنده . و آموزش زبان که کسرا تو همین مدت کمی که میبینه چند کلمه ای رو یاد گرفته بدون اینکه من بهش آموزش داده باشم که مهمترین چیز اینه که تمام آموزشهایشان غیرمستقیم است که بهترین نوع آموزش محسوب میشود .

من خودم عاشق اون خورشیدیم که تصویر یه نی نی گذاشتن با اون خنده هاش ماهم با کسرایمان میبینیم و دست مریزادی میگوییم به سازنده ی این برنامه . البته نمیدانیم که است اما از بریتانیاست و سال ساختش هم شاید 2000 باشد یا 2002 .

بچه های زیر شش سال باید روی برنامه هایی که می بینند نظارتی باشه . بزرگتر از اون هم . اینکه تام و جری ای که همه عاشقشن و هیچ وقت هم تکراری نمیشه برای اونا بزاریم اینکه اونا درکی از خشونت های وحشتناک بین تام وجری رو که ندارند. که تقلید میکنند . که اگر چاقو و چنگال تو شکم و چشم هم فرو کردند و چندلحظه بعد صحیح و سالم ادامه میدند میخوان تجربه کنند تقلید کنند . تحرکشون کاذب و زیاد میشه . عصبی میشن وقتی چیزهایی میبینند که همدیگر رو تا سرحد مرگ میزنند . برنامه های کمی هستند که بدردبخورند من کارتون های حسنی و تلی تابیز و کمی از مزرعه ی گل گندم که شبکه دو صبح ها پخش میکنه میزارم ببینه چون جذابیتی ندارند برنامه های ایران . اگر چیز دیگه ای خواست ببینه همون کنسرت های معروفش هستند .توی یکی از برنامه های خاله شادونه یه دخترکوچولو که فکرکنم دو سه سالش بیشترنبود و بزور هم روسری سرش کرده بودند وسط برنامه شروع میکنه به گریه کردن که من میخوام برم پیش مامانم بعد هم خاله شادونه میگه مامانای عزیز اینقدربچه هارو به خودتون وابسته نکنید !!! به جای اینکه آموزش غیبت و دروغ و غیره بدبد تو برنامه هاتون جذابش کنید این دو ساعتی که بچه ها میان خسته کننده نباشه و خمیازه و دست تو دماغ کردن و گریه و ...

هی واااااای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی کسرا
19 بهمن 91 15:03
منم خیلی با تلویزیون دیدن کسرا مشکل داشتم اما الان دیگه تقریبا دستم اومده چطوری باید تنظیمش کنم اما متن شما هم خیلی قشنگ بود


مرسي دوست من
مامانی کسرا
19 بهمن 91 15:04
منم خیلی با تلویزیون دیدن کسرا مشکل داشتم اما الان دستم اومده چیکارش کنم متن شما هم خیلی قشنگ بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد