متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

پسران من

کلاس موسیقی متین

1391/1/30 15:40
نویسنده : مامان
730 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک ما ازشهریور به آموزشگاه موسیقی میره وساز انتخابی او دف هست . البته چهارسال پیش پیانو را برای او انتخاب کردیم که بعد از سه ماه علاقه اش را ازدست داد وما چون نمی خواستیم تحمیل کنیم موسیقی را برای او به این نتیجه رسیدیم که خودش باید علاقه مند ومشتاق به یادگیری موسیقی باشد.شش ماه پیش با اصرار خودش ثبت نام شد وبسیار علاقه مندشده به سازش ومی گه ساز بعدی رو می خوام بربت برم . توی آموزشگاهی که می ره جناب سیدان آموزش متین رو قبول کردند وکتابهایی که با متین کارمیشه : ( صد درس دف مجید وطنیان وجلد ١ شیوه نوین دف نوازی مسعودحبیبی) هست . آقای سیدان از پیشرفت کاری متین بسیار راضی هستندو قرار است به زودی وارد گروه بشه وبا بقیه بچه ها تمرین کند .

                                 

                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آرمان شازده کوچولو
25 بهمن 90 8:37
گویا کسراجون هم مثل پسر من بهمن ماه به دنیا اومده تولدش مبارک من هم بهترین ارزوها را براش دارم و برای متین هم ارزوی موفقیت در ساز انتخابی و موسیقی....لطفا اگر فرصت داشتین در مورد متین بیشتر بنویسین....
مامان آرمان شازده کوچولو
25 بهمن 90 8:38
در ضمن ممنونم از متن کامل شعر باز باران با ترانه...پرینت می گیرم تا شب قبل از خوابیدن برای پسرم بخوانمش

ممنونم از دقت نظرت مامان آرمان عزيز، متين كلاس چهارم هست . حتما ازمتين بيشتر مي نويسم. از آشنايي با شما بسيار خرسندم ودوست دارم در زمينه موسيقي ازتجربيات شما استفاده كنم . بازم متشكرم كه سرزدين
مامان یسنا
25 بهمن 90 19:14
سلام وبلاگ قشنگی دارین!!! ممنون که به سوالم پاسخ دادین
سعیده
22 اسفند 90 17:22
من هم یکی از پسرهام کلاس چهارمه ا دوست دارم کلاس موسیقی بره به نظر شما از کجا باید شروع کنه در ضمن اگه تونستید به ما سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد