متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

پسران من

متین و مامان و کنسرت

1391/1/30 15:40
نویسنده : مامان
490 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با متین به کنسرت سالار عقیلی رفتیم . بار دومی بود که به شیراز می اومد. مجید ما رو سورپریز کرد و دوتا بلیط برامون گرفته بود . خیلی دوست داشتم هر چهار نفرمون بریم ولی طبق قانون ورود بچه های زیر هفت سال ممنوعه و چون کسی هم نبود که کسرا رو پیشش بزاریم با اینکه اینو مطمئن بودم که کسرا بخاطر علاقه ی زیادی که به این جور کنسرتها داره این دو ساعت و مثل آدم بزرگها میشینه ولی برای اینکه نظم بهم نخوره باید تابع قوانین بود و مجید کسرا رو گرفت و ما رو هم رسوند تالارحافظ .

کنسرت ساعت ٨ شروع میشد و ما یک ساعت زودتر رسیده بودیم متین سر از پا نمیشناخت . خیلی وقت بود که دوتایی وتنهایی جایی نرفته بودیم و چقدر هم تو رابطه مون موثره . تصمیم گرفتیم تا شروع کنسرت بریم حافظیه که خیلی نزدیک بود و چند تا عکس گرفتیم اما دوربین که همرامون نبود و موبایلم هم که فلش نداشت یکم تاریک افتاده ولی برای اینکه خاطره بمونه قابل تحمله ! متین هم یه دستبند که روش سنگ ماه تولدش بود از صنایع دستی اونجا خرید و برگشتیم . سالن کامل پرشده بود و جای ما هم کنار در ورودی بود چون مجید وقتی رفته بود بلیط بگیره فقط همین دو تا رو داشتندو اونم گرفته بود ولی بازم خیلی خوب بود .

سالار عقیلی به همراه همسرش حریر شریعت زاده که نوازنده ی پیانو بود و بهنام معصومی که تنبک می زد این گروه رو تشکیل می دادند.بسیار عالی این دوساعت اجراشد و در آخر هم شعر معروف وطنم رو اجرا کردتد که همه سالن انرژی گرفت و تا آخر دست می زدند.

                                                            خیلی خوش گذشت تشویق

        

                                

 

                                       

                                       

   

                   

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

صغری جون(هم عروس)
19 اسفند 90 21:49
آرزوی خوش بختی برای خودتون و بچه ها خیلی خوب بود.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد