متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

پسران من

کلاس شطرنج آقا متین

1391/2/12 23:58
نویسنده : مامان
1,403 بازدید
اشتراک گذاری

حدود یک سال و نیمی هست که پسرک ما به کلاس شطرنج میره زیر نظر جناب ربیعی . شروع کلاسها با سه دوره آمادگی بود (سه ماهه) بعد از اون سه دوره مقدماتی - سه دوره متوسطه و سه دوره پیشرفته .

در حال حاضر متین در دوره آخر متوسطه است و بعد از نوروز وارد دوره پیشرفته میشه .

البته دوره ها سه ماهه ست ولی این کلاس هم مانند خیلی از کلاسها که روی نظم نیست و البته تعطیلات نادرستی که در طول سال داریم  باعث شده که کلاسها به چهار یا چهارماه ونیم کشیده بشه.

با متین سه نفردیگه هم هستند که دو روز در هفته به مدت یک ساعت باهاشون کارمیشه . استادشون از عملکرد متین بسیار راضی هست . و متین هم بسیار مشتاق رفتن به دوره پیشرفته ست .

عزیزم ما در همه حال حامی تو و با تو هستیم . دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ilijoon
19 اسفند 90 8:26
آفرين پسر باهوش من هم شطرنج خيلي دوست دارم دوستتون دارم
آزاده
9 فروردین 91 13:45
آفرین به متین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد