متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسران من

کتاب و وسایل آموزشی

1391/2/12 14:12
نویسنده : مامان
691 بازدید
اشتراک گذاری

کتاب هایی که برای پسرم متین دوروز پیش خریدم:

١- دایره المعارف دایناسورها ( کتاب های مرجع ) با ترجمه مهدی ضرغامیان

   

٢- افسانه های ملل باترجمه محمدشمس و محمدرضا شمس

              

و کتاب و فلش کارت های کسرا کوچولوم

               

     

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ستاره
12 اردیبهشت 91 21:08
ممنون مامان مهربون ! تازه با وبلاگتون آشنا شدم و خیلی استفاده کردم میشه بگید اسباب بازی این پست رو از کجا گرفتید و به چه اسمی؟ ممنون http://mak818.niniweblog.com/post24.php
مامان آرتین
14 اردیبهشت 91 7:53
ممنون که به ما سر زدید . چه کار خوبی کردید. من هم چند روز پیش به این فکر کردم که کتابها و یا بازیهایی که فکر می کنم خوبه به بقیه مادرها معرفی کنم .
مامان نیکی
15 اردیبهشت 91 10:21
سلام مامانی از اینکه وقت گذاشتی و نظر دادی ممنونم
مامان فاطمه زهرا
30 اردیبهشت 91 23:54
سلام آفرین بر شما مادر دانا و صبور خیلی دلم میخواد باهاتون آشنا بشم مخصوصا که همشهری هم هستیم راستی این وسایل رو از کجا خریدید؟


ممنون از لطفت دوستم ، كتابفروشي كودكانه فلكه احسان - معالي آباد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد