متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

پسران من

عکسهای کسرا

1391/1/30 15:46
نویسنده : مامان
2,169 بازدید
اشتراک گذاری

                                         

                                   ابزار جدید نقاشی عشق من

                                پیکاسوی من در حال نقاشی کشیدن

                                   بازی با پازل

         

                          سرسره بازی با خرسی

     

             استراحت و زیر سریش هم خرسی بیچاره !

     

                        خوندن کتابهای مورد علاقه اش

       

                               دیدن کنسرتهای مورد علاقه

              

                      عشق من در انتظار همیشگی بابایی و داداشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ilijoon
19 اسفند 90 8:25
سلام چقدر قشنگ نقاشي مي كني؟ وب خيلي قشنگي داريد با اجازه لينكت كردم شما هم اگه دوست داشتيد لينكم كنيد
آزاده
9 فروردین 91 13:43
واااای چقدر بزرگ شده ماشاا...
mohsen jafarian
14 اردیبهشت 91 11:58
خییییییییییییییییییییلییییییییییییییی قشنگه>>>>>>>>؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه مرادی از بوشهر
4 آبان 92 17:54
خیلی با حالی

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد