متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

پسران من

عاشقانه هایم باکسرا

1391/1/30 15:47
نویسنده : مامان
424 بازدید
اشتراک گذاری

چندشب پیش که تا دیر وقت با نت کار می کردم کسراکوچولوی من هم خوابش نمیومد و داشت بازی می کرد . گفتم بیام پایین پیشش بشینم وکارامو انجام بدم تا با احساس امنیت بیشتری به بازیهاش برسه .

لپ تاپ و از رو میز آوردم پایین و همونجور درازکشیده کارامو میکردم . چندلحظه بعد دیدم داره اعدادو میشماره . بعد هم منو صداکرد که ببینمش داره چیکارمیکنه  . رفته بود پاک کن داداشش که شکل موتور بود رو آورده بود و پنج قسمت نامساوی تکه کرده بود و حالا داشت به من نشون می داد که داره میخونه متفکر: اِی ( یک ) - دو - تِه ( سه ) - یال ( چهار ) - مَن ( پنج) ! قلب آی من بوسش کردم ماچ قربونت برم عزیزدلم با این خوندنت

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یک روز هم کسرا کوچولو که عاشق بغلیه دستاشو باز کرد که مامان بالا ( یعنی منو بغل کن) بهش گفتم عزیزم کمرم درد میکنهاوه اونم با همون زبون و اشاره هایی که فقط خودم می دونم گفت تو هم از رو مبل پریدی افتادی زمین کمرت درد گرفت؟ تعجب( آخه چند روز قبل از این پست داشت رو مبل می پرید که افتاد و کمرش هم خورد به لگوهاش و یه دل سیر گریه کرد) دوست دارم جوجه کوچولوی من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
21 اسفند 90 3:00
خدا براتون این قند عسلا رو نگه داره ماشاالله به هر دوشون به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم .
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
21 اسفند 90 14:07
ای وروجک.یاد داستان بقال و طوطی افتادم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
21 اسفند 90 18:10
سلام.ما فعلا شیراز نیستیم.اما مهد جوانه ها تو شیراز مهد متفاوتیه.فقط گرونه و باید از قبل وقت بگیرین.
تو نت سرچ کنی سایتشون رو میبینی.


مرسي عزيزم
آرزو مامان آرش
23 اسفند 90 1:39
سلام خوبی؟ ممنونم از محبتت به وروجک. امیدوارم که خدا کسرا و متین قشنگتون را براتون حفظ کنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد