متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

پسران من

موفق در عملیات پوشک گیری !

1391/3/4 18:09
نویسنده : مامان
673 بازدید
اشتراک گذاری

 

عمليات ما يك بار در ١٨ ماهگي رخ داد كه ناموفق بود بچه م اصلا نميدونست چه جوري بگه ج.ي.ش و بعد از چهار پنج روز ما در عمليات پوشك گيري شكست خورديم .خیال باطل وگفتيم زمان بگذره و كسرا خان به درك وفهمي از اين موضوع مهم برسه . نميخواستم كوچكترين استرسي بهش وارد بشه . زمان دوسالگي اش هم سرماخوردگي و بعدش هم مسافرت عيد و خلاصه شروع عمليات بعدي شد ٢٠ فروردين يعني كسرا دقيقاً دو سال و دو ماه و دوازده روزه بود. روز قبل از انجام عمليات رفتيم فروشگاه و خوراكي هاي كوچولو و خوشمزه اي كه دوست داشت رو چند بسته گرفتم به عنوان جايزه ( آب نبات چوبي هاي كوچولو و ژله هاي كوچولو ) اينجايي كه ميگم كوچك به دليل مضراتي كه اين نوع خوراكي ها دارن . ولي من ناچار بودم به دليل علاقه اش به اين نوع خوراكي ها از اين شيوه براي مدت زمان كمي استفاده كنم . فردا صبحش كه از خواب بيدار شد پوشكش و باز كردم و شستمش و بعد شلوارش رو پاش كردم و ديدم عكس العمل خوبي نداره و ناراحته از اينكه پوشك نيست و آزاده .بغل براش قشنگ توضيح دادم كه از امروز به بعد ديگه پوشك نمي پوشي و عشق من بزرگ شده و ميخواد بره دستشويي جيش وجايزه هاشو بهش نشون دادم كه بعد از هربار جيش تو دستشويي از اينها بهش ميدم و كلي بچه م ذوق كرد و ميخواست كه همون موقع خوراكي هاش و بخوره منم يه دونه ژله بهش دادم بعدهم بغلش كردم و قربون صدقه و بوس و رفتيم كه بهش صبحونه بدم . بعد از صبحونه گفتم بريم دستشويي جيش كنه كه خيلي راحت باهام اومد و شلوارش رو درآوردم واز لگني كه براش خريدم خوشش نمياد متاسفانه بااينكه بهترينش رو گرفتم كه با موزيك هم بود ولي حاضر نبودبراي چند لحظه امتحان كنه وبنشينه روش براي همين   از توالت معمولي وكنارش به صورت سرپايي ميشينه و احساس راحتي ميكنه ومن هم چون ديدم اونجا راحته و نميخواستم استرس بهش وارد بشه قبول كردم ولي بار اول كه بردمش جيش يه كم كه نشست گفت : نههههههههههه رفتيم بيرون و شلوارش رو پوشيد و درباره اينكه هرموقع جيش داشتي توشلوارت جيش نميكني و مامان رو صداميكني كه بريم دستشويي . ده دقيقه بعد ازش پرسيد گفت نه اما دوباره بردمش و كمي بعد نههههههههههه بيوون ( نه بريم بيرون ) اوهو اومديم بيرون خلاصه ازشيوه ي كتابخواني استفاده كردم تودستشويي   كتاب كتي و قصه ي جيش كردنش رو خيلي دوست داشت و قبلا زياد ميخوندم براش همينجوري كه نشسته بود و كتاب كه تموم شد نهههههههههههه بييون . ميذاشتم آب بازي كنه ولي نهههههههههه گفتنش من كشته بود راحت ميوند باهام ولي حاضرنبود جيش كنه تاظهر حدوداي يك بود كه اين قضيه رفتن و اومدن دستشويي و پايين و بالا كشيدن شلوار و كتاب خوني تو دستشويي و كه حتي متين هم ميگفت مامان چه حوصله اي داريااا كي آخه تو دستشويي كتاب ميخونه؟ اينو هم بگم كه ناهار رو از شب قبل آماده كرده بودم كه تمام فكر وحواسم به كسراباشه كه رو فرش جيش نكنه و بالاخررررررررره موفق شدم هورااومد صدام زد و گفت ايش ( جيش ) و ما هم بدو رفتيم دستشويي وجيش كه كرد حسابي چلوندمش و بوسش كردم و ازش تشكر كردم كه تو شلوارش جيش نكرد و اومده دستشويي . اونم نيشش تا بنا گوش باز بود لابد فكر ميكرد كه چه كار مهمي تو زندگيم انجام دادم كه مامانم داره ذوق مرگ ميشه !!  قهقهه

اصلا فکرشو نمی کردم که تو یه نصف روز یاد بگیره نه اینکه بگم تو این یک ماه و دوهفته جایی خراب کاری نکرده ها اما خیلی کم اتفاق افتاده و داره ازبین میره این مسئله .

این رو نوشتم شاید تجربه ی من به درد حتی یک نفر بخوره.

خونسری ( نه بیخیالی) - قاطعیت - تشویق به موقع - جفظ کنترل اعصاب -ابرازهای عشقولانه واااااااااقعا موثره. ( بهترین سن پوشک گیری دوسال ونیم تا سه سال هست ).

                                 دوستت دارم عشق من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بنیتا
8 خرداد 91 0:56
سلام چه مامان مهربونی و چه پسر گلی
مامان آرتین
8 خرداد 91 9:21
انشالله تو همه مراحل موفق باشی. خیلی وقته آرتین رو از پوشک روزانه گرفتم!! اما شبها بازم پوشکش می کنم چون تا صبح خودش رو خیس می کنه نمی دونم چی کار کنم
وحیده مامان پارسا
9 خرداد 91 11:54
تبریک بخاطر این موفقیت بزرگ..... تجربه قشنگی بود.
وحیده مامان پارسا
9 خرداد 91 12:03
به جمع دوستانم اضافه شدید
مامانی درسا
10 خرداد 91 0:14
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ....... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
14 خرداد 91 20:21
شکر
میدونم چه دوره سختی رو گذروندین
خسته نباشین


مرسی دوست خوبم
آزاده
16 خرداد 91 18:54
سلام
تبریک


ممنونم عزيزم بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد