متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

پسران من

گرفتاری های اسباب کشی

1391/5/19 14:55
نویسنده : مامان
454 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی طولانی نبودم اول که نت خونه مون قطع شد و چون میخواستیم جابه جا بشیم گفتیم بزاریم خونه جدید. بعد هم تا اینجا وصل بشه طول کشید و خستگی اسباب کشی هنوز باهامه . از اون محیط آپارتمانی و محله ی شلوغ اومدیم بیرون و یه خونه با یه حیاط کوچولو گرفتیم تو یه محله آروم . دیگه از مشکلات آپارتمان نشینی خبری نیست اما خونه ی مستقل هم مشکلات خودش و داره . روزهای اول سختم بود و راحت خوابم نمی برد . عادت کرده بودم به محیط شلوغ آپارتمان با یه عالمه مراکز خرید جورواجور که نزدیکمون بود . حالا اینجا بجز دو سه تا سوپری و میوه فروشی چیز دیگه ای نیست . ولی خصلت آدما خوب و بدش ونمی دونم ولی خیلی زود با شرایط جدید خودشون و وفق می دهندکه من هم مستثنی نیستم . اما دلم سفر می خواد اونم تنهایی ولی نمیشه همین که با هم بتونیم بریم هم خیلی عالی میشه . فعلا که حوصله ی نوشتن هم ندارم فقط چند تا عکس می زارم.

               

                            

جوجه اردک هایی که بابایی براشون خرید که باهاش سرگرم بشن ولی متاسفانه از محبت زیاد کسرا از بین رفتند .اینجا هم موقع نقاشی کردن آورده بود پیش خودش و داره بوسش میکنه اونم رو نوکشبغل

       

                         گلف بازی تو یه خونه خالی از وسایل 

    

       با هر وسیله ای خودش و سرگرم می کرد مثل این چوب ها که بعد از این که درست کرده بود بهم گفت منیس ( بستنی )درست کردم قلب

      

          یا چرخیدن دور دسته ی جارو برقی و آواز آی چوبان همای را سردادن لبخند

             

 یا هم با پوشیدن لباسهای زمستانی که تو مرتب کردن خونه پیدا می کرد خودش و مدتی سرگرم می کردچشمک

   

      

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

وحیده مامان پارسا
21 مرداد 91 8:23
بعضی موقعها آدم دلش میخواد تنها باشه ولی مگه فکر بچه ها میذاره
خونه نو هم مبارکه.ما هم قراره جابجا بشیم ولی از حیاط دار به آپارتمانی


ايشالا شما هم به سلامتي جابه جا ميشيد 
مامان آرتین
21 مرداد 91 10:05
الهی . نوکش نمی گرفت؟؟؟
خونه جدید مبارک


اينقدر جوجه خودشو لوس ميكرد براش . دلم خيلي براش سوخت. مرسي عزيزم
شیر کوچولو
21 مرداد 91 12:06
به سلامتی انشا..لحظه های خوشی داشته باشید


ممنون دوستم
فریده
21 مرداد 91 19:30
ای جون جوجو اردکاشو
مامان سهند و پرند
22 مرداد 91 1:15
خوشحال شدم که به کلبه مجازی ما اومدید. قدر خونه جدیدتون رو بدونید که خوب نعمتیه
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
29 مرداد 91 6:51
سلام خانمی.عیدتون مبارک.منزل نو مبارک.ایشالله سایه خدا بالای سرتون باشه.آمین.
عمه آتنا
29 مرداد 91 9:56
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر كس كه در دعایش یادی كند ز یاران شیرین تر از عسل باد كامش به روزگاران
صفورا
9 آذر 91 13:05
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد