متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسران من

تبریک به بهترین همراه زندگیم

1391/2/12 0:09
نویسنده : مامان
483 بازدید
اشتراک گذاری

روزت مبارک عزیزم

                         می توان در سایه آموختن

                         گنج عشق جاودان اندوختن

                         اول از استاد، یاد آموختیم

                         پس، سویدای سواد آموختیم

                         از پدر گر قالب تن یافتیم

                         از معلم جان روشن یافتیم

                        ای معلم چون کنم توصیف تو

                       چون خدا مشکل توان تعریف تو

                       ای تو کشتی نجات روح ما

                       ای به طوفان جهالت نوح ما

                      یک پدر بخشنده آب و گل است

                      یک پدر روشنگر جان و دل است

                      لیک اگر پرسی کدامین برترین

                      آنکه دین آموزد و علم یقین

                                                          ( استاد شهریار )

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
12 اردیبهشت 91 15:52
سلام عزیزم.ممنونم بابت تبریکتون.شما هم استاد من بودین و بهم درس زندگی دادین.روز شما هم مبارک.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
12 اردیبهشت 91 15:54
گفت استاد مبر درس از یــاد یاد باد آن چه مرا گفت استاد یاد باد آن که مرا یاد آموخت آدمی نان خورد از دولت یـــاد هیـــــچ یــادم نرود این معنی کـــه مرا مادر من ،نـــادان زاد پـــــدرم نیز چو استـــادم دید گشــــت از تربیــــــت من آزاد پس مرا منت از استـــــاد بود که به تعلیم من اُستـــــاد اِستاد هر چه می دانست آموخت مرا غیر یک اصــل که نا گفته نهاد قدر استــــاد نکو دانستن حیف استاد به من یاد نداد روز معلم بر همسرتون مبارک.
محمد رضا ومهدیار
12 اردیبهشت 91 23:35
سلام ممنونکه به ماسر زدی روز معلم بر همسر تون مبارک باز هم به ما سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد