متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسران من

کتاب های چند ماه گذشته تاکنون

1391/9/15 18:55
نویسنده : مامان
927 بازدید
اشتراک گذاری

لیست کتابهایی که بیش از صد بار هر کدومشون خونده شده و می تونم بگم که بیشتر اونها رو از حفظه و این رو وقتی که کتابش و برمیداره و خودش میخونه می فهمم و در کل عاشق کتابهاش هست و خیلی کم اون ها رو پاره میکنه . در روز پنج یا شش کتاب باهم می خونیم و من هم بیشتر اونها رو حفظ شدم و قبل از خواب که نور کمی تو اتاق هست برایش میخوانم. البته برنامه ی قبل از خواب به جز کتاب خیلی وقتها دوتایی متن آهنگهایی که زیااااااااد گوش میده رو میخونیم مثل : کنسرتهایی که قبلا درموردشون نوشتم یا گل گلدون سیمین غانم - همه چی آرومه - شادمهر -شعرهای کودکانه و قصه ی حسنی و دیگر قصه ها و شعرهایی که الان حضور ذهن ندارم .

١- خرگوش بازیگوش ( مهارت های زندگی ) انتشارات فنی ایران - نویسنده: هاوارد بینکو و ترجمه فراز پندار

٢- خرس کوچولو - نشر پیک ادبیات - نویسنده : پاتریک وی و ترجمه آرمین جمالی

٣- تفاوت ها ( فرهنگ مصور ) - نشر ادبیات

٤- مجموعه ترانه های کودکانه ( یه توپ دارم قل قلیه - دویدم و دویدم - عمو زنجیرباف - لی لی لی لی حوضک ) - نشر پیدایش - سرایندگان : ماهوتی - مزینانی - شعبانی

٥- کلاغ پر ( بازی و سرگرمی ) - نشر پیدایش - سروده : محمد کاظم مزینانی

٦- دویدم و دویدم به یک پلنگ رسیدم از ناصر کشاورز - نشر افق

٧- مچموعه کتابهای ( لمس می کنم - حس می کنم و می گویم ) پرهام لطیف و نازه - ببین چه نرمه موهام - پیشی پیشی جان چه نازه - نشر تولد

٨- مچموعه کتاب های انگشتی اردی ( کودکان ٣ تا ٧ سال ) - نشر کلام

٩- اتل متل توتوله - از شهرداد میرزایی - نشر دیبایه

١٠- افسانه نمکی - از شهره یوسفی - نشر خانه ادبیات

١١- خاله سوسکه - از شهره یوسفی - نشر خانه ادبیات

 و کتابهای شاهزاده متین که چون کلاسهای مختلف میره و درسهای مدرسه اش هم هست زیاد نمیرسه کتاب بخونه .

١- کتاب مرجع ( فرهنگ فارسی مهتاب ) دبستان - بیش از ٨٠٠٠ وازه و ٣٣٠ تصویر دارد. نشرقلم

٢- شناخت سه بعدی فضا - از پیتر بوند - نشر تولد

٣- شاهزاده و گدا نشر افق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه زهرا
3 اردیبهشت 92 1:03
سلام شما از کجا سي دي آهنگ و يا قصه براي کسري جون ميخريد من شيرازي نيستم و جايي تو شيراز بلد نيستم ممنون ميشم راهنماييم کنيد


سلام عزيزم
كتابهايش را از كتابفروشي كودكانه ميدان احسان كه نزديك منزلمون هست براش ميگيرم . سي دي آهنگ هم داره . اما من خودم دانلود ميكنم براش . و پسر من سي دي كنسرتهاي تصويري را زيااااااااد دوست داره تا برنامه كودك براي همين اونا رو هم از بازارانقلاب ميگيرم يا از يوتيوب دانلود ميكنم . سوال ديگري بود درخدمتم . موفق باشيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد