متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

پسران من

پسوند " ش "

1391/9/21 22:34
نویسنده : مامان
522 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده کسرا یه مدتی از حرف " ش " در آخر کلمه ها زیاد استفاده می کرد که البته الان بسیار کم شده مثلا بعد از اینکه یه جمله ای رو براش توضیخ دادم میگه : آهاااا فهمیدمش نیشخند

یا به جای اینکه بگه اینجا میشینم میگه میشینمشماچ

چیزی رو میخواد...میگه میخوامشلبخند

عروسک و می برم ( می برمش ) تو سبدقلب

دیدمش - خوابیدمش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
21 آذر 91 23:15
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
عمه ي آتنا
30 آذر 91 9:22
يلدا يك شب بيشتر نيست،ولي باهم بودن ها يك عمر،عمرتان طولاني،جمعتان جمع،آرزوهايتان برآورده،دلتان لبريز از شادي يك عمر...(يلداتون قشنگ)
مامان سونیا
30 آذر 91 12:18
***** گذشت پاییز ، آمد فصل سرما / سرآغازش شب زیبای یلدا چه شبهای درازی دارد این فصل / یقین زلف سیه گیسوی یلدا در این فصل زمستان یکدلی به / محبت ، دوستی ، سیمای یلدا شب یلدا عجب نیکو فتاده / به ماه دی که آید بوی یلدا در ایام گذشته کرسی عشق / بپا بود از شب والای یلدا به روی کرسی و سینی فراوان / عیان بود از صفا صد خوی یلدا لحاف و منقل و آتش به خانه / نشسته دور هم ، همسوی یلدا ز برف و داستان راه مانده / سخنها رفته از سرمای یلدا ز سنجد ، آش کشک و قصه گفتن / بسی دریای قصه پای یلدا ز نو رسمی بپا از بهر فردا / صفا و خرمی فردای یلدا مبارک باد فصل برف و باران / به یمن نعمت دیمای یلدا مقدم شکر ایزد کن به عالم / ز حاصل پر ثمر دارای یلدا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد