متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

پسران من

بدون عنوان

1392/6/29 12:20
نویسنده : مامان
1,924 بازدید
اشتراک گذاری

متين : مامان ميشه من سه سال پشت سر هم برم فوتبال؟؟؟ من: فوتبال؟؟ متين: آره آخه من عاشقش شدم و تصميمم و گرفتم كه فوتباليست بشم . ديگه نمي خوام فضانورد بشم آخه ميدوني چه جوريه سه سال طول ميكشه برسي فضا بعد يه هفته بري ماه بعدهم سه سال طول ميكشه برگردي زمين .٦ساااااال مامان من زنم و نمي بينمخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آذين
30 شهریور 92 19:31
سلام بهتون تبريك ميگم وبلاگ بسيار جالبي دارين با خوندن مطالبش لذت ميبرم من آذين هستم كه تو گروه با متين جان دف كار ميكنيم
سرزنده و پيروز باشين


سلام آذين عزيز
متشكرم از لطفت
موفق باشي عزيزم و ايشالا كنسرت عالي اجرا كنيد در كنار هم🌹
محبوبه
2 مهر 92 8:11
نگران نباش این یک واقعیت زندگیست و همه ی بچه ها باید بدونند که وقتی بزرگ شدن ازدواج میکنند و شمامیتونی این پاسخ بدی که شما اول باید درس بخونی و بزرگ بشی بری دانشگاه بعد یه شغل خوب و بعد فضانوردی و بعد ...موفق باشی


😃🌹
نرگس
2 مهر 92 13:13
سلام. امروز کلی به این شازده هات خندیدم. به کجاها که دیگه فکر نمیکنن.انشااله همیشه سلامت باشن


😊😊🌹🌹
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد