متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

پسران من

بچه مدرسه ای مااااااااا

1391/8/1 8:04
نویسنده : مامان
744 بازدید
اشتراک گذاری

مهرماه هم به پایان رسید و شاهزاده متین که امسال من سرویس مدرسه و کلاسهای دیگرش شدم خوش و خرم پشت ماشین می خوابد یا با شاهزاده کوچولو در حال بازی ست تو این مسیرها . البته رانندگی خودم هم بهتر می شود!!!

شاهزاده کوچولو هم تو ماشین آهنگ های مورد علاقه اش رو گوش میده ( همان سنتی ها را ) چون اگر سی دی رو عوض کنم و مثلا پاپ بزارم خیلی سریع میگه : این دوست ندارم و سی دی رو تعویض میکنه و اونوقت میگه : این دوست دارم.

معلم امسال شاهزاده متین خانم شاه امیری هستند که سالهای قبل رو مدارس راهنمایی بودند به عنوان دبیر ادبیات . برای همین هم روزهای دوشنبه رو خانم معلم دیگری که رشته ی ریاضی ست رو جای خودش آورده که سه زنگ پشت سر هم ریاضی با بچه ها کارکند . این هم وضع آموزش درمدارس ما . یعنی روز دوشنبه رو بچه ها سه زنگ ریاضی و دو زنگ هم ورزش دارند.

دیگه اینکه مدرسه ی به این شلوغی امسال خروجی هم نداشته که همان ششمی های امسال هستند و پذیرش اولی  ها هم حدود ٩٠ نفر بوده . کلاسهای ششمی ها رو که از سال قبل درحیاط مدرسه شروع به کار کرده بودند هنوز آماده نیست و مدرسه اومده نمازخونه رو به سه کلاس تقسیم کرده با دیوارهای چوبی و به صورت چرخشی بچه ها رو در اون جا داده . این هم از وضع تورم وحشتناااااااااک مملکت و وضع رسیدگی دولت و آموزش و پرورش به مدارس که نتونستند طی ٥ ماه و اندی چند کلاس بسازند . و همش هم این رو میشنوی که بودجه نداریم و از والدین می خوان که کمک کنند به مدرسه .

هفته ی گذشته که برای سر زدن به مدرسه شاهزاده رفته بودم خانم معلم کارهایی از بچه ها خواسته بود که برخی در ماه اینده و برخی هم تا پایان سال موظف با انجام دادن آن هستند :

١- انجام دادن تکالیف که ساعت شروع و پایان آن را باید مشخص کنیم و امضا شود توسط والدین .

٢- نقشه ی ایران با مشخص کردن استانها و رنگ آمیزی که باید خودشون این کار رو انجام بدن .

٣- پرسیدن درسهای روز بعد .

٤- خواندن نماز دورکعتی دو بار در روز که اشکالاتش رو والدین گوشزد کنند.

٥- تهیه گلدان و خاک مناسب و هر دانه ای که دوست دارند رو بکارند و مراحل رشد اون و رسیدگی به گلدان برعهده ی خودشان است .

و امتحاناتی که در طول هفته از اونها گرفته میشه و باید همیشه آماده باشند .

دو روز در هفته هم که ( دوشنبه و پنج شنبه ) کلاس زبان داره که اون هم مانند مدرسه اش چرخشی ست . ٩٩ درصد آموزشگاههای زبان اینجا همان کتابهای قدیمی و از دور خارج شده ی LETS GO ها رو تدریس میکنند و تنها آموزشگاهی که با متد روز پیش میره هم از ما بسیار دوره و ما هم به همان کتابهای قدیمی اکتفا کردیم. البته این کتاب رو چند سال پیش خوانده بود که با وضع شلوغی کلاس و اینکه گروه بندی سنی نداشتند و بچه های بزرگ هم درکلاس بودند متین رو آزرده میکرد و دیگه کلاس زبان نرفت . حال با تمایل خودش به کلاس میره و پنج نفر هم بیشتر نیستند و این عالیه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

صفورا
9 آذر 91 13:11
نرگس
3 دی 91 10:00
ماشاالله به اقا متین گل.


مرسی نرگس جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد