متين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جانمتين جان متولد ٢٤ ارديبهشت ١٣٨١ و كسرا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

پسران من

دوست دارم های کسرایی

1391/8/9 10:30
نویسنده : مامان
465 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها شاهزاده کوچولوم زیاد از جمله ی " دوست دارم " و " دوست ندارم " استفاده می کند و خیلی هم قاطعانه اینو میگه . مثلا اگه دو نوع مربا باشه سیب و آلبالو میگه : سیب دوست ندارم اینو ( آلبالو ) دوست دارم.!!

یا لباسهای مورد علاقه اش رو میاره و میگه این دوست دارم و اونو دوست ندارم!!

یا تو ماشین اگه باشیم و سی دی پاپ اگه بخونه زود سی دی و در می آره ( چون علاقه ای به این نوع آهنگ ها هم نداره ) و سی دی مثلا سالار عقیلی و میزاره بعد هم میگه این و دوست دارم!!

حتی نوع شیری که برای خونه می خریم صورتی ( کم چرب ) و آبی ( پرچرب ) میگه آبی دوست دارم و یوتی ( صورتی ) دوست ندارم!!

دوست دارم هایش برای انتخاب کتابهایش - پتوی موقع خوابش- نوع بیسکوییت هایش - نوع صبحانه اش - حتی رنگ ظرفهای خالی شربت ها که روی آنها ضرب می زند و .....

و تمام اینها نشان از استقلال پسرکوچولوم هست که مامانش بدونه اون داره روز به روز بزرگ میشه و مستقل .

                              عاشقتم شاااااااهزاده ی من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرزو مامان آرش
9 آبان 91 11:42
سلام خوبی؟
شیطونکهات خوبند؟ انشاءالله همیشه همه چیز بر وفق مرادش باشه و همه را دوست داشته باشه.


ممنونم عزيزم
شیم شیم
26 آبان 91 23:27
قربون استقلال بیارش من یکم کاکائو بدم بخوره که بشه جایزش
صفورا
9 آذر 91 13:14
امسال محرم هم که نیومدین ؟
نرگس
28 آذر 91 10:13
سلام.قربون کسرا جونم بشم که اینقدر شیرینه.
فرید
8 اردیبهشت 93 16:02
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسران من می باشد